Світ World of Warcraft, котрий серед моря
незчисленних MMOG-RPG, котрі у наший час стали поширюватися чуть не з
космічною швидкістю та на диво схожістю одну на іншу, невпинно набирає
свої міліони прихильників. Цей віртуальний світ має свою історію, мету
та ціль і всі способи для її досягнення.
Світ поділений на 3 частини – Орда, Альянс, та Позазем’я. 2 частини,
Орда і Альянс, постійно ворогуючі між собою, бажають миру та спокою…
через війну і лише вогнем та мечем можна досягти бажаного миру.
Позазем’я ж населене демонами , котрі заточені у своїй в’язниці, так і
бажають вирватися наволю.
Світ Альянсу складають 5 рас, найстарішою і родоначальною котрих є
ельфи. За ними на світ з’явилися дварфи, гноми, люди. Лише дренеї своєю
кров’ю походять від демонів,у котрих були насильно поневолені та
перетворені Палаючим Легіоном. Вони втекли з Позазем*я і побачили в
героїчнії битві Альянсу надію, героїзм, силу та світло, в яке вони так
вірили. Вони вважали що Альянс може стати дуже вагомим союзником в
боротьбі проти Палаючого Легіону.
Світ Орди тече в жилах 5 войовничих та непокірних
рас: Орків, Тролів, Мінотаврів, Безсмертних та Кривавих Ельфів. Останні
вступили в альянс відносно недавно, коли за всю семитисячну історію
вищих ельфів існуючих в лісах північного Лордерона, на них напала армія
безсмертних п’ять років назад, на чолі з оскаженілим рицарем Артесом,
котрий йшов навіть проти волі Палаючого Легіону. Ті що вижили
об’єдналися з метою пошуку нової могутньої сили, щоб відімстити Артесу
та всьому людському світу за своє знищення. Поступово ця раса
відродилася і стала невід’ємною частиною Орди.
Вступаючи в гру, на гравця не звалюються відразу, всі можливості світу
ВОВ, вони поступово, набираючи темпи, відкривають нові можливості для
кожного і для кожного вони особливі. Гармонічно поєднано та
збалансовано, тут кожен зможе вистояти проти будь-якого ворога, питання
лише уміння та досвідченості як особи обізнаної у війні.
Весь світ – це 2 величезних материка та інший вимір, Позазем’я, в
котрий можна потрапити через особливі портали, котрими раніше
скористалися об’єднанні сили, що ув’язнити демонів. Кожен материк
поділений на зони, котрі в свою чергу діляться на локації і хоча гра не
відрізняється особливими графічними вимогами, ба навіть трішки їх
зводить до мінімуму, кожна зона відрізняється своєю особливістю і
неповторністю. По один бік Орди ми зустрічаємо пусті червоні і пустинні
простори оркських земель зі Столицею Орігмар та зелені і багаті
рослинністю, просторі рівнини оточені горами земль мінотаврів з
чарівним містом розташованим на 3 скелях братах – Буйволова Шкіра Грому.
Сама гра побудована на основі РПГ тому базою кожного персонажа є його
рівень, вміння, екіпіровка та таланти. Все інше залежить вже лише від
гравця. Базовими для обох фракцій є вміння сили,пруткості,
витривалості, інтелекту та духу, де Сила відповідає силі удару,
пруткість – шансу нанести критичний удар та уникнути його, витривалість
– життєвій силі персонажа, інтелект – його магічний силі, та дух –
швидкості відновлення життєвої (ХП) та магічної (СП) сили.
Основними класами з обох сторін є воїн, маг, друїд, паладин, мисливець,
бойовий маг (варлок), служитель (праєст), шаман, розвідник. Але при
цьому кожна раса має доступ лише до своїх класів, а деякі класи
доступні лише певній фракції. Клас визначає характер дій, можливостей,
стартових характеристик та майбутнього «стилю» ведення війни, що
залежить лише від самого гравця.
Кожен клас має свої «вподобання» - так воїн більше любить важку зброю
та броню, коли мисливець вподобає легшу збрую, котра в свою чергу хоча
і захищає менше, але надає більшу прудкість та маневреність . Але це не
означає що кожен клас має «одягатися» саме так. Тут і відкривається
далеко не перша можливість пошуку найкращого варіанту воїна для того чи
іншго завдання.
Враховуючи всі побажання гравців у грі навіть запроваджена система
бонусів тим... хто не грає деякий час, у виглядів подвоєних кількостях
досвіду отриманого персонажем в ході так званої «прокачки». Гравці
об’єднуються в групи, групи в широкі кола дружніх воїнів , ці воїни
створюють гільдії. Разом вони воюють проти ворогуючої фракції, знищують
сили, котрі є сильнішими від них поодинці та добувать силу та магію,
задля своєї могутності та слави.
Економічна система влаштована по принципу трьох китів – бронза, срібло
та золото. Кожна 100 монета виду становить одну монету наступного,
більш цінного металу. За ці гроші у грі можна купити все – від здорової
дворучної сокири, до сніжки, котрою в новорічні свята можна смачно
комусь зацідити у спину. Основним джерелом грошей є аукціон, де кожен
персонаж може купити або продати якомога дорожче свою «здобич».
Ти починаєш свій шлях тут, у чарівній долині, сповненій живою природою
та тихим ніжним вітром і через деякий час ти будеш стояти посеред поля
бою, воюючи проти сил «зла», проголошеними ворогами, під удари гучних
барабанів та деморалізуючого бойового кличу від тебе буде залежати хід
битви і її результати, ти Бойовий Ріг, почав свій шлях… Джерело: gameplay.org.ua
|