П`ятниця, 19.04.2024, 15:19
Вітаю Вас Прохожий | RSS
G.A.M.E.S. N.E.T
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Розділи новин
Фільми [30]
Ігри [214]
Games Net [40]
Інтересне [43]
Ігри на PC [57]
Ігри на PSP [26]
Ігри на PS2 [25]
Ігри на Xbox [32]
Інше [82]
Міні-чат
Наше опитування
Ваша улюблена зброя
Всього відповідей: 2762
Головна » 2009 » Січень » 10 » StarCraft 2. Перший огляд.
StarCraft 2. Перший огляд.
14:17

Зовсім недавно підійшла до кінця чергова щорічна виставка Blizzard World Wide Invitational, що проходить в Парижі. Під час конференції був показаний очікуваний StarCraft 2, від якого всі були просто в захваті. Відвідувачі відзначили явні покращення гри в кращу сторону, в порівнянні з версією річної давності. Зокрема це стосується юнітів - військові одиниці всіх трьох рас, нарешті, довели до розуму. Для першої презентації StarCraft 2 Blizzard вибрали саме підходяще місце - Сеул, де проходила та сама виставка WWI. Популярність StarCraft 2 в Кореї не знижується, зовсім навпаки.

Як і у випадку з Diablo 3, минулорічна презентація StarCraft 2 обмежилася лише показами декількох трейлерів і деяких внутрішньоігрових матеріалів. Безпосередньо саму гру на останній виставці випробувати не дали. На щастя, в цьому році наші молитви були почуті. На WWI зручно розставили цілу дюжину комп'ютерів, на яких була встановлена робоча версія довгоочікуваної іграшки. Шанувальники терпляче чекали, стоячи в довгих чергах. Сама команда Blizzard теж, як ніколи, була відкрита для спілкування і з задоволенням розповідала про зміни, які потрапили в свіжу версію.

Двадцять хвилин на ознайомлення гри - це мало. Але, на щастя, StarCraft 2, як і його пріквел, грається дуже швидко і плавно. Цих двадцяти хвилин цілком вистачає для завершення сутички із супротивником, керованим комп'ютером (можливості пограти в інший режим розробники, на жаль, не надали). Під час гри відразу стало ясно, що потрібно ще виконати дуже багато роботи, тому що баланс не відрегульований належним чином. В умільців з Blizzard часу на це вистачить.

Знаючи розробників, реліз StarCraft 2 відбудеться тільки тоді, коли проект буде повністю завершено. Під час презентації стало очевидно, що в цьому році виходу гри чекати не варто. Роб Пардо, керівник гейм-дизайну, говорить, що грі ще далеко до завершення.

Зміни

На перший погляд, StarCraft 2 - не що інше, як поліровка оригінальної версії. Графічний стиль Терранів, Зергів і Протосів практично не змінився. Террани, як і раніше, покладаються на свою грубу фізичну силу, Протоси - являють собою технічно просунуту вищу расу, а Зерги залишилися у вигляді чужорідних життєвих форм, неначе вони втекли з фільму Alien. Початковий вигляд оточення теж має не останнє значення. Є тонни синіх кристалів і мінералів, які є найважливішою сировиною для створення вашої армії. Навколо цих кристалів є, як правило, кілька гейзерів, з яких ви можете викачувати газ. Це другий вид сировини, за допомогою якого ви зможете будувати більш продвинуті війська. Робочі, як і раніше, служать для збору ресурсів і газу. Гра працює і виглядає точно так само, як оригінал, який був випущений 10 років тому. Єдина відмінність - технологічна еволюція. Навіть навколишні ландшафти виглядають так, ніби немає ніякого 3D.

Навіть пропорції військ та будівель, їх дизайн, а також кольорова палітра майже один-в-один перенесені з оригіналу. Сам зовнішній вигляд продовження - це справжній компроміс між красою та продуктивністю. Розробники розсудливо оцінюють системні вимоги, і запустити стратегію вдасться на середньому, а то й відверто слабкого комп'ютері. Найцікавіше - візуальна частина від такого рішення зовсім не страждає, скоріше, навпаки - картинка дуже жива, соковита, яскрава, предмети відкидають достовірні тіні і виблискують на сонці, знову ж таки, з'явилися нехарактерні для першої частини зелена трава та залиті світлом поляни. Камера стоїть під таким же кутом, як у звичному 2D, і на екран легко вміщуються купи юнітів. При обіцяному ліміті в 200 одиниць, охопити всі війська зеленої рамкою вийде за раз.

Війна світів

Під час лекції, Пардо розповів нам, на які елементи буде загострено увагу. Ми маємо три зовсім різні раси - це найважливіший аспект всієї гри. У другій частині відмінності бойових сторін ми хочемо збільшити ще більше. Ми також намагаємося зробити так, щоб гра була зрозуміла на інтуїтивному рівні навіть починаючим гравцям. Але при цьому не забуваємо і про досвідчених хардкорщиків, яким доведеться попотіти. Для досягнення цього ми ввели в кожен підрозділ нові можливості. Тобто, спочатку кожен загін має певне вміння, а в протягом гри загін має можливість отримати ще додаткові вміння, що дасть досвідченим гравцям трохи більше тактичних можливостей. За словами Пардо, найбільшу увагу в даний момент приділено доопрацюванню Зергів. Те, що нам було показано на виставці - лише мала частка того, що ми побачимо у фінальній версії.

Зерги

Коли Пардо почав розповідати нам про Зергів, відразу стало зрозуміло що він мав на увазі під зміною рас. Найважливішою особливістю відтепер є земля, на якій побудована база Зергів. Вона покрита повзучою субстанцією (Creep), що поширюється по території у співвідношенні з розмірами бази. Однак ця субстанція введена не тільки для візуального багатства, - вона несе в собі кілька функціональних особливостей. Якщо гравець-зерг зможе знайти Creep біля ворожої бази, то субстанція почне повільно атакувати будівлі супротивника. Використання Creep, таким чином, перетворилося на певний механізм атаки і може істотно допомогти в досягненні перемоги.

Оверлорд

Оверлорд з першої частини повертається, однак отримає трохи іншу роль. Цей повільний літаючий юніт може спльовувати Creep і покривати обрану місцевість цією субстанцією. Навіть ворожі бази можна повністю покрити Creep'ом. Але очевидна перевага власника Creep'а випливає після створення Nydus Worm. Цей червячок зовні не особливо вражає, зате радує можливістю рити підземні тунелі. Через ці підземні ходи можна дуже швидко транспортувати свої війська, а вихід черв'як легко може вирити в будь-якому місці де є Creep. Військо в тунелі може бути направлено до будь-якого виходу й раптово для ворога з'явитися практично з нізвідки. Таким чином, ви можете надіслати ваші війська в центр бази супротивника і сильно здивувати останнього. Ворог може зруйнувати вхід або вихід, але сам тунель і військо, що знаходиться в ньому, завжди буде залишатися в цілості й схоронності. Щоправда, до тих пір, поки є хоча б один вихід з тунелю, війська залишаються в безпеці, - в іншому разі не ображайтесь. Але цей спосіб транспортування, незважаючи на деякі негативні сторони, залишається найбільш безпечним. Вартість створення Nydus Worm, до речі, чималенька.

Докладніше про Зергів

Створення юнітів Overlord, завдяки їх можливості розпиляти Creep, може значно допомогти гравцю, прискорюючи спорудження другорядних баз.

Крім того, у другій частині буде доступна така бойова одиниця, як Zerg Queen. В оригіналі вона теж була присутня, але в сіквелі її чекають значні зміни. Королева Зергів є найпотужнішим юнітом, однак мати у своєму розпорядженні можна всього одну таку королеву. В її особливості входить уміння зцілювати поранених юнітів і ремонтувати будівлі.

З Королевою, в разі нападу на вашу базу, будівлі і юніти будуть триматися набагато довше, і вони не будуть являти собою легку здобич. Королева має також здатність подібно Nydus Worm рити тунелі. Таким чином, вона незалежно від наявності на вашій базі "червивих" тунелів може миттєво перебігати під землею від однієї бази до іншої. Але й це ще не все. Завдяки можливості Swarm Infestation, Корольова здатна навчити кожну будівлю на базі атакувати. І нарешті, вона вміє фантастичним чином перетворювати звичайну личинку Larva в Mutant Larva.

Ще один цікавий юніт  - Corruptor. Ці літаючі звірьки не можуть похвалитися великою вогневою міццю або захистом, але можуть "змусити" літаючих юнітів супротивника перейти на вашу сторону. Таким чином, маючи Corruptor можна не боятися нападу з повітря.

У наявності є ще один новий і цікавий юніт - Zerg-Banneling. Це також досить слабка бойова одиниця ", що виконує роль камікадзе. Zerg-Banneling створені головним чином для того, щоб блокувати просування ворожих військ до вашої бази. Окопавшись на дорозі, вони можуть підривати противників, або знищувати ворога ззаду.

Протоси

Протоси теж піддалися ретельній шліфовці з боку Blizzard, хоча ця раса залишилася найменш готовою у порівнянні з іншими. Протосси, як і раніше, переважають у технічному плані дві інші раси. Будь-який юніт Протосів можна буде побудувати в зоні псі-поля, яке генерують пілони (Pylon). Так само у протосів з'явилися пересувні пілони - PhasePrism - це літаючі кораблі, які можуть випромінювати псі-поля. Особливо цікавим виглядає використання призми в зв'язці з можливістю воріт (Warp Gate) доставляти юніти в будь-яку точку, в якій є псі-поле, що дозволяє відправляти свіжезбудоване підкріплення прямо на поле бою, або навіть в тил ворога. Складно уявити яку масу тактичних ходів можна здійснювати за допомогою таких юнітів.

Нова бойова одиниця у протоссов - Immortal, схожа на Драгуна (Dragoons). Головна їх особливість - посилені щити (Hardened Shields), поглинаючі більшу частину пошкоджень від атак важких юнітів, на кшталт осадних танків. Що робить Immortal вкрай ефективними при штурмі укріплених позицій терранів. Але проти слабких атак легких юнітів щити не діють, тому вони уразливі до масового обстрілу.

Stalker

Сталкер являє собою душу темного темплара, вкладену в механічну оболонку. Він фактично є "темною" версією звичайних драгунів з першого StarCraft, будівництво яких за сюжетом стало неможливим після втрати протосами Аіура. Як і їх попередники, вони стають доступні після будівництва кібернетичного ядра. Озброєння сталкерів дозволяє їм обстрілювати як наземні, так і повітряні цілі. Але в цілому по бойовим якостям вони трохи слабше Драгунів. Унікальність же сталкерам надає здібність Blink, що дозволяє телепортуватися на короткі відстані, що надає їм надзвичайну мобільність. Її використання не витрачає енергію, але є затримка 5-6 секунд між повторними застосуваннями.

Ще про Протосів

Colossus - Величезні роботи, озброєні спареними лазерами. Це зброя миттєво переключається з однієї цілі на іншу, тому дуже ефективна проти скупчень дрібних юнітів. Їх величезні розміри дозволяють їм крокувати через перешкоди і переходити між різними по висоті рівнями ландшафту, але в той же час роблять неможливими перевезення в транспорті. Колоси беззахисні проти атак з повітря, більше того, вони навіть можуть бути розстріляними протиповітряними юнітами та спорудами, такими як ракетні вишки терранів.
Наступний юніт, який піддасться нашому огляду, це легкий десатний винищувач - Phoenix, у якого є особливість Overload. Корабель починає атакувати всі ворожі цілі одночасно, але при цьому зазнає перевантаження і через деякий час нерухомо зависає в повітрі, щоб трохи остигнути після бою.

Ще один повітряний юніт - це WarpRays. Його головна риса полягає в тому, що його потужні фотонні лазери діють з кожною секундою сильніше, забираючи все більше і більше хіт поінтів у ворожих юнітів. WarpRays добре використовувати на "жирних" юнітах, таких як BattleCruiser'и.

Zealot - сильні й витривалі воїни, озброєні парними псі-клинками, які наносять серйозний пошкодження в ближньому бою. У порівнянні з оригінальним StarCraft вони втратили апгрейд, який збільшує швидкість пересування, але замість нього набули здатність Charge, що дозволяє на короткий час різко прискориться для зближення з противником. Вона спрацьовує автоматично при атаці супротивника. Особливу цінність ця здатність має проти дистанційних юнітів.
Ну і на завершення розповіді про протосів, поговоримо про флагмани їх флоту. Це Protoss Mothership, велетенських розмірів корабель, який може існувати в одиничному екземплярі. Ця посудина володіє великою кількістю спеціальних можливостей. Як вам, наприклад, уповільнення часу? При цьому всі снаряди, пущені на флагман не досягають мети і падають на землю.

Террани

Піхота являє собою основу військ терранів. Поступаючись зілотам в силі, і зерлінгам в ефективності, вони мають одну серйозну перевагу перед ними, - дистанційну атаку. Хоча це і не компенсує їх вразливість у відкритому бою, але дозволяє обстрілювати супротивника з бункерів або з-за "стін" будівель, на яких грунтується оборона терранів. Крім того, вони можуть вести вогонь по повітряним юнітам ворога.

Reapers - легка піхота, озброєна двома пістолетами. Головна їх особливість - реактивні ранці, які дозволяють їм долати різні перешкоди, підніматися на пагорби і спускатися звідти. Ріпери не призначені лобових зіткнень й у відкритому бою швидко загинуть. Їх основна мета - нанесення швидкий ударів там, де їх ніхто не чекає, підрив економіки супротивника. Використання ріперов дозволяє постійно тримати супротивника в напрузі. Також вони здатні встановлювати міни на будівлі і юніти, які вибухають через 8 секунд, що є серйозною підмогою в їх тактиці стрімких рейдів.
Крейсери терранів, Battlecruiser, уособлюють всю міць їх флоту. Важка броня і висока вогнева міць робить їх серйозним супротивником. До їх недоліків відносяться висока вартість і невисока швидкість пересування. Будь-який крейсер може бути додатково посилений Ямато-гарматою, кожен постріл якої витрачає багато енергії, але може знищити будь-який юніт з одного, максимум двох пострілів, або плазмовою гарматою, яка здатна робити масовий обстріл наземних юнітів і будівель.

Thor

Але найбільш вражаючою та цікавою на даний момент є бойова одиниця Thor. Потужний, добре захищений, але важкий і неповороткий робот. Основне його призначення - штурм ворожих укріплень. Наступаюча група таких роботів, особливо при підтримці осадних танків, здатна зламати будь-яку оборону. Може обстрілювати як наземні, так і повітряні цілі. Після дослідження спеціального апгрейда на плечі встановлюється потужна артилерійська батарея. З-за своїх величезних розмірів будуються в чистому полі за допомогою SCV і не можуть перевозитися на транспортних кораблях.

Що ще робиться

Пардо також розповів, як він хоче уникнути в StarCraft 2 повторень, тобто тих моментів, які використовувалися в WarCraft 3. Юніти отримають додаткові можливості, однак їх буде відчутно менше, ніж у WarCraft. Кожен загін буде мати початкові і додаткові вміння. Останні можуть бути багаторазово поліпшені шляхом отримання досвіду. Поодинока кампанія не була показана, та і Пардо не хотів зупинятися на ній докладно.

Висновок

Хоча показана гра далека від завершення, вже можна зрозуміти, що ми побачимо у фінальній версії. Blizzard розробляють проект в правильному напрямку. Графіка гри виконана в стилі оригіналу, але це, безсумнівно, зроблено навмисно. Творці хочуть зробити StarCraft 2 максимально наближеним до оригіналу. StarCraft 2 - не що інше, як поліровка пріквела.

Джерело: http://gameplay.org.ua

Категорія: Ігри | Переглядів: 1749 | Додав: AdminIgOr@ | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Календар новин
«  Січень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук
Друзі сайту
  
           Internet Map
 
Развлекательный портал по играм + софт Самые свежие новинки игр и кино. Все, что появилось в продаже и не только. Магазин компьютерных игр vek.exe.
All C-StrIke Portal
WhiteTop-100 - Только лучшие сайты
  Каталог україномовних сайтівRambler's Top100
каталог сайтів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024