Незважаючи на запевнення ігро-розробників, криза таки ударила по їх справі, особливо полюбився їй ринок MMORPG. Постраждав Age of Conan - з 700 000 підписаних на нього залишилось лише 100 000. У Warhammer: Age of Reckoning
проблеми теж не маленькі - гравців було більше 500 000, а стало від
сили 300 000 (і це та сама гра, яка мала стати "убивцею WoW'а").
Розробники як Age of Conan, так і Warhammer: Age of Reckoning були змушені скоротити кількість серверів, бо більшість із них стали порожніми. До слова, сам World of Warcraft
поки що вмирати не збирається і ніяких ознак агонії чи чогось подібного
не видає. До жертв кризи з певною натяжкою можна віднести і Tabula Rasa
- рішення про її закриття якраз припало на початок фінансового хаосу.
Скоріше всього, кінець кризи побачать лише найбільші MMORPG, які уже не
перший рік перебувають на ринку.
джерело: gameplay.org.ua
|